top of page
DESIGN - Cum să pregătesc fișierele?
Dacă ști să lucrezi în Illustrator, descarcă de AICI template-urile pentru dimensiunile standard.
Dacă nu, tot de AICI importă varianta PDF în canva, și salvează pentru print ca fișier "PDF pentru imprimare", CMYK, cu aplatizare (flatten) și FĂRĂ "include bleed și margini de tăiere".
Te putem ajuta noi designul dacă nu îl poți realiza singur, contra cost.
ZONA VERDE = Zona safe, aici poți pune text și alte elemente importante;
ZONA GALBENĂ = Zona intermediară - îți recomandăm să nu pui text sau alte elemente importante aici, fiindcă din cauza decalajului de la tipar s-ar putea ca extremitățile ei să fie tăiate;
ZONA ROȘIE = Zona de bleed, care vine tăiată la final - doar extinde culoarea/grafica de pe fundal până în margini. Nu pune niciun element important aici.
ATENȚIE - Nu lăsa alb în zona de bleed, fiindcă vor ramane în final linii albe subțiri pe print. Extinde grafica sau culoarea de pe fundal până în margini.
CÂT COSTĂ LIVRAREA?
Poți ridica personal comenzile de la sediul nostru, gratuit.
Comenzile de peste 200 de lei beneficiază de transport gratuit prin curier.
La comenzile sub 200 de lei achitate online, taxa pentru transport este de 14 lei.
La comenzile sub 200 de lei cu plata ramburs la curier, taxa pentru transport este de 21 lei.
CE SĂ ALEG: PREMIUM SAU STANDARD?
PREMIUM: Hârtie fotografică profesională semi-mată/semi-lucioasă de 260gr, Satin. Rezistentă la apă. Este varianta preferată de fotografii profesioniști, fiindcă redă cel mai real culorile dorite. Este exact ce-ți dorești dacă vrei maximum de calitate.
STANDARD: Hârtie pentru tipar digital lucioasă (este dublu-cretată), de 250g. Nu este rezistentă la apă și îndoire și culorile nu rezistă atât de mult în timp precum pe hârtia PREMIUM, dar este cea mai economică variantă. Îți recomandăm să printezi imaginile pe care le ai la o calitate/rezoluție mare (mai ales cele făcute de profesioniști la nuntă/botez/evenimente importante) în varianta PREMIUM, aceasta având o rezistență la decolorare de peste 100 de ani (în condiții ideale de arhivare: fotografiile fiind ferite de lumina directă a soarelui, la o temperatură constană de 20 de grade Celsius și o umiditate relativă de 50%).
CUM COMAND?
1. click pe produsul dorit și alegi toate opțiunile disponibile (diferă de la produs la produs: mărime, editare, număr pagini, etc.);
2. încarci fotografiile pe care le dorești printate pe www.wetransfer.com și adaugi la noi pe site linkul de descărcare generat, pentru ca noi să putem descărca imaginile la calitatea lor maximă (dacă trimiți imagini descărcate de pe instagram/facebook/whatsapp/alte platforme care comprimă imaginile, acestea vor ieși neclare, fiind la o rezoluție mai mică);
3. la "Cantitate" adaugi numărul de fotografii din link, pe care le vei avea printate în total;
4. adaugi în coș și vezi totalul pentru produsul ales, în cantitatea dorită;
5. după ce ai adăugat în coș toate produsele dorite (de exemplu: ai fotografii printate STANDARD 10x15, fotografii printate STANDARD A4 și un tablou canvas), mergi la FINALIZARE COMANDĂ;
6. adaugi datele obligatorii (nume, prenume, adresă, etc.) pentru a putea să îți înregistrăm comanda (avem nevoie de aceste date pentru a-ți emite factura în baza produselor comandate și pentru a vedea adresa la care trebuie să le expediem);
7. achiți comanda cu cardul sau alegi opțiunea de plată offline (care reprezintă plata prin transfer bancar, în baza facturii pe care o vei primi de la noi pentru produsele comandate) sau achiți comanda ramburs la curier pentru o taxă de 7 lei în plus.
Dacă nu ști cum să încarci imaginile pe www.wetransfer.com,
click AICI pentru a vedea un ghid video.
Toate prețurile afișate pe site sunt în RON și conțin TVA. Prețurile afișate nu conțin taxele de transport. Aceste taxe vor fi adăugate în funcție de metoda de livrare aleasă și vor fi trecute separat pe factura fiscală. Factura fiscală se emite conform legislației în vigoare din România și se trimite printată, împreună cu produsele comandate, la adresa de livrare.
Dacă ai nevoie de informații suplimentare, dă-ne un telefon sau scrie-ne un email și ne auzim în cel mai scurt timp posibil.
CÂT AM DE AȘTEPTAT PÂNĂ ÎMI PRIMESC COMANDA?
În general procesăm și onorăm comenzile în 3-5 zile lucrătoare.
În perioada apropiată sărbătorilor (cu aproximativ o lună înainte), termenul de procesare poate ajunge la 10-15 zile lucrătoare, de aceea te sfătuim să plasezi din timp comanda.
UNDE NE GĂSEȘTI?
Ne găsești online sau la punctul de lucru din str. Dunării, nr. 20B, Cluj-Napoca, România
(lângă Iulius Mall)
(comenzile se plasează online, nu executam comenzi pe loc, decât dacă este vorba de xerox/scanare documente/acte)
Cel mai rapid ne găsești pe whatsapp la 0771 509 318.
Îți place ce facem? Atunci urmărește-ne pe Facebook/Instagram, pentru a fi la curent cu reducerile și produsele noi, AICI.
bottom of page